11րդ դասարանն ընդհանուր առմամբ հաջողված էր ինձ համար, և այդ հաջողողությունների մի մասը եղել են Գրականության նախագծերի շնորհիվ։
Առաջին կիսամյակի նախագծերը՝
- Վահան Թոթովենց նախագիծ;
- Վանո Սիրադեղյան նախագիծ;
- Աղասի Այվազյան;
- Լեզվական ուսումնասիրություն․ ժամանակակից հետուստատեսային լեզուն;
- Մովսես Խորենացի;
- Գովազդի լեզուն
Առաջին կիսամյակի հանդիպումներն ու քննարկումները՝
Երկրորդ կիսամյակի նախագծերը՝
- Տերյանական օրեր. «Գիշեր և Հուշեր»;
- Բառարաններ. բառարանների տեսակներն ու դրանց մասին;
- Բառարանի ճիշտ օգտագործումը;
- Հայոց լեզուն՝ պատմական ակնարկներով;
- Թումանյանական օրեր;
- Չարենցի հետ;
- Համո Սահյան. նախագծային աշխատանք;
- Մեծ պատմաբան Լեո․ Ղազարոս Աղայան, պատմական-գրական ուսումնասիրություն;
- Բակունցի հետքերով;
- Լևոն Շահնուրի հետ հանդիպումից առաջ
Երկրորդ կիսամյակի հանդիպումներն ու քննարկումները՝
- Աղե արձանը. վերլուծում ենք ՝ քննարկելով;
- Մայրենիի ստուգատես;
- Գրքի շնորհանդես;
- Թումանյանի «Մի կաթիլ մեղր»-ն ու պատերազմները;
- Հանդիպում-քննարկում Մհեր Արշակյանի հետ;
- Քննարկումներ Գյումրիի տնտեսագիտական վարժարանի սովորողների հետ;
- «Ստեղծագործ պատանի» նախագծի 3րդ գրքի շնորհանդես և հանդիպում Լևոն Շահնուրի հետ;
- «Թարգմանիր» նախագիծը կրթահամալիրի օտարալեզու խմբերի աչքերով
Թարգմանություններ՝
One thought on “Գրականություն և Հայոց լեզու առարկաների հաշվետվություն, 2021-2022 ուս. տարի”