Նպատակը՝ ստեղծագործությունների միջոցով բացահայտում ու ճանաչում ենք Հ. Թումանյանին:
Խնդիրները՝
- Թումանյանի ստեղծագործությունների յուրացում (բերանացի)
- Թումանյանական մտքի, ստեղծագործության նորովի ուսումնասիրություն, անդրադարձ
- Ստեղծագործությունների ներկայացում, մեկնաբանություն, տարածում
- Համագործակցային աշխատանքների կազմակերպում, խրախուսում
Նախագծային թեմատիկ ուղղություններ՝
- Թումանյանի հոդվածները
- Թումանյանը՝ հասարակական գործիչ
- Թումանյանը՝ բանաստեղծ
- Իմ Թումանյանը
- Թումանյանը և երաժշտությունը, արվեստը
- Թումանյանը և մայրենին. կենդանի լեզուՍովորողները կարդում են, բեմադրում (կենդանի թատերական ներկայացումներ)։
Կազմակերպվում են միջդասարանական, միջդպրոցական ընթերցումներ, հանդիպում- քննարկումներ։
Անհատական կամ խմբային վերլուծություններ, ուսումնասիրություններ, հարցազրույցներ
- Թումանյանի հոդվածների կենդանի և առցանց քննարկումներ. որքանո՞վ են արդիական նրա հասարակական-քաղաքական հայացքները
- Թումանյանական կերպարների վերլուծություն
- «Չար»-ն ու «բարի»-ն, երգիծանքը, Թումանյանի հեքիաթներում
- Հայրենիքի, ազատության, սիրո, երջանկության՝ թումանյանական մեկնաբանությունները
- Իմաստասիրական միտքը Թումանյանի քառյակներում
- Թումանյանական վկայություններ Երևանում (հուշարձաններ, հասարակական վայրեր)…
- Իմ (մեր) Թումանյանը (հարցազրուցներ, գրավոր ու բանավոր վերլուծություններ)
Աշխատանքներ՝
- Թումանյանի «Մի կաթիլ մեղր»-ն ու պատերազմները;
- Հովհաննես Թումանյանի քառյակների ընթերցում;
- Հովհաննես Թումանյանը՝ որպես հեղինակ. ստեղծագործական կյանքի շրջանները;
- «Անուշ» պոեմի վերլուծություն;
- Հովհաննես Թումանյանի հոդվածների վերլուծություն և համեմատում;
- Հովհաննես Թումանյանի բանաստեղծությունների վերլուծություն;
- Թումանյանն իմ աչքերով…
2 thoughts on “Թումանյանական օրեր”